Kryzys w firmie. Co zrobić, gdy mleko już się rozlało?

Public relations jest jedną z kluczowych funkcji zarządzania, opartą na szerokim i długofalowym spojrzeniu na komunikację firmy z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Kryzys zdarzyć się może zawsze i wszędzie, dlatego tak bardzo ważna jest umiejętność odnalezienia się w nim i prowadzenia sprawnej komunikacji. Istotne są również wszelkie działania antykryzysowe, które firma może i powinna podjąć. Wizerunek zależy od podejmowania przemyślanych i trafnych decyzji dlatego  ważna jest wiedza w jaki sposób komunikować się w trudnych chwilach z pracownikami, klientami, mediami.

„W czasach nieograniczonego dostępu do informacji oraz rosnącej siły mediów społecznościach,  nieumiejętnie poprowadzony kryzys może wyrządzić nieodwracalne szkody w organizacji. Odpowiednia wiedza i przygotowanie pozwalają nie tylko zminimalizować negatywne konsekwencje kryzysu, ale często również na nim zyskać” – mówi Monika Ziemba, manager w Procontent Communication. Niezwykle ważne jest podjęcie skutecznej komunikacji w sytuacji kryzysowej oraz zapoznanie z zasadami skutecznej współpracy z mediami, poznanie działań mających na celu uniknięcie kryzysu oraz sposobów na obrócenie kryzysu w sukces Nie jest to łatwe zadanie, dlatego Procontent Communication zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu „Kryzys w firmie. Co zrobić, gdy mleko już się rozlało?”, które odbędzie się już 28 stycznia.

Szkolenie składać się będzie z części teoretycznej oraz praktycznej. Podczas części teoretycznej uczestnicy dowiedzą się m.in. czym jest kryzys, jakie są jego przyczyny i czy można go przewidzieć oraz jaka jest rola komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Praktyczny wymiar szkolenia ma na celu zachęcenie uczestników do aktywnego w nim udziału. Przeprowadzone zostaną symulacje rozmów z dziennikarzami. Ćwiczenia z kamerą pozwolą wyeliminować błędy najczęściej popełniane podczas komunikacji z mediami.  Ponadto uczestnicy podzieleni na grupy zostaną poproszeni o przygotowanie strategii wyjścia z kryzysu danej firmy.

Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności związanych z komunikacją w sytuacjach kryzysowych.

Więcej informacji na stronie Procontent Communication: http://www.procontent.pl/pl/kryzys-w-firmie-co-zrobic-gdy-mleko-juz-sie-rozlalo/

O Procontent Commmunication

Procontent Communication jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji należącą do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR, która poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych.  Główna siedziba Sieci mieści się w Londynie.

Procontent specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Procontent oferuje także szeroki zakres usług w zakresie PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, komunikacji wewnętrznej, public affairs, E-PR oraz CSR. Usługi świadczone przez Procontent oparte są na 13 letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego.

Projekty prowadzone przez Procontent otrzymały wiele nagród m.in. Złoty Spinacz, Effie, Stevie Awards, Spotlight Awards oraz tytuł Kampanii Społecznej Roku.

Więcej informacji o agencji na stronie www: http://procontent.pl/

Kontakt:
Małgorzata Twardochleb
Procontent Communication
ul. Marszałkowska 140/46, 00-061 Warszawa
tel. + 48 22 827 04 01
tel. 531 844 962
malgorzata.twardochleb@procontent.pl

Udostępnij Artykuł